Çare Gözlerin

Başını omzuma yasladığın zaman her şey hallolur gibi geliyor bana, hiç bir sıkıntımız yokmuş gibi, batmış olan bir adamın ”elbet düzeliriz siktir et” demesi gibi bir şey bu… Hep merak etmişimdir, sende yaşıyor musun bu duyguyu? Benim için saçlarını kesince sen, piyango o gün bana vuruyor. O gün, 30 yıl sonra annemi görmüş gibi oluyorum. Sütten kesilmiş bir çocuğun dişleri kaşınmıyor o gün, belalı şeydir bilirsin. Yirmilik dişim beni teğet geçiyor. Benim için bir şey yapınca sen, beynimin kıvrımları senden geçilmiyor, mutlulukla çarpılıyorsun günbegün sonuç sen çıkıyor yine. Senin için çok şey yaptım sanıyordum ve mutlu gözüküyordun gözüme, sen bir şey istediğinde yerine getirebiliyorsam şayet, ben de mutlu oluyordum yüzündeki tebessümü görünce. Gözlerine bakınca ünvan kazanıyordu ”gözlerinin içi parlamak” deyimi ve sen gülünce bir şarkı daha yazılıyordu gülüşün adına. Daha ne olsun.
Gözlerin, belki de Afrika’nın tanrıçası, her gördüğümde susuyorum.
Rıdvan Keskin

Paylaş

0 Yorum var "Çare Gözlerin"

Yorum Gönder